افغان بکس

افغان بکس

دردودلای یه پسر افغان
افغان بکس

افغان بکس

دردودلای یه پسر افغان

مقدمه

قابل توجه دوستان عزیز!

این وبلاگ قبلا مطالبش عمومی بوده اما ازاین به بعد شخصی هس!چون جامعه امروزی ماشالله رو آوردن به دخترپرستی !باهیچکیم شوخی ندارم چون دیدم که میگم.برای نمونه برید به وبلاگای دخترونه میبینید که چرت ترین پستش 50تا لایک و کامنت خورده!خداشاهده یه روز رفته بودم تو یه وبلاگ دخترونه دیدم طرف پست گذاشته:

بچه ها فلفل دلمه رو با پوستش بندازم تو دیگ یا فقط تخماشو؟

رفتم نظرات دیدم به خاطر این پست چرتش 150 تاکامنت خورده تازه خودش میگف که 150 تا دیگه شو من قبول نکردم و نمایش ندادم!!

.

.

.

اما یه سر بزنید به وبلاگ دوست عزیزم {بچکیچای خودونمو}که وبلاگش عالی بوده و مطالبش هم از سرتاسر دنیا ازشرق بگیر تاغرب

ازشمال بگیر تا جنوب این کره ی خاکی مطالبی درمورد مهاجرین جمع آوری کرده!

اما بیچاره هفته یی یک کامنت هم نمیخوره!حالا من میتونم از اون بهتر باشم؟

یااینکه باشم چه فایده؟!!

واسه همین تصمیم گرفتم انقد به خودم زحمت خرج ندم وفقط دلنوشته و درد دلامو بنویسم!

توجه!!!

اون دسته از دوستانی که مث خودم واقع بین وهیچ فرقی بین دختر و پسر نمیذارن وبیشتر به پسرا اهمیت میدن تااینکه بازیچه و سوژه خنده بشن واسه دخترا!!!

خاک زیرپاشون هستم ومنتظر نظرات گرمشون هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.