افغان بکس

افغان بکس

دردودلای یه پسر افغان
افغان بکس

افغان بکس

دردودلای یه پسر افغان

بی عدالتی در فوتبال امیدایران-امیدافغانستان

دولت ایران که در بازی قبلی تیم امید ایران با افغانستان با حمایت شدید هواداران تیم افغانستان رو به رو شد بطوری که حمایت ملت افغانستان از تیم امیدشان بسیار در رسانه ها بازتاب داشت. اکنون برای جلوگیری از حمایت افغانها از تیمشان اقدامات بسیار سنگین و ناعادلانه ای انجام داده از جمله... بالابردن ناعادلانه ی قیمت بلیط به مقدار یک سوم پول هزینه تحصیل یک دانش آموز مهاجر،ندادن بلیط به افراد فاقد مدرک..... چگونه بلیط یک استادیوم برای دیدن بازی ۵۰۰۰تا ۱۰۰۰۰ است اما برای مهاجر این پول ده برابر ومعادل ۵۰۰۰۰ تا۱۰۰۰۰۰تومان میباشد ایا این عدالت است ؟؟؟ لطفا این پیام را تا انجا منتشر کنید تا به گوش همگان برسد که تیم امید در قلب مردم افغانستان جادارد اما بخاطرپول خواهی و رشوه گیری مسئولان زیر ربط هیچ افغانی به نشانه اعتراض به این نا عدالتی به ورزشگاه نخاهد رفت.
نظرات 4 + ارسال نظر
بچه های افغانستان سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 07:25 http://boys-of-afg.blogfa.com/

سلام مطلبی که نوشتی بنظرم ناقص باشه

نمیدونم داش.حالا هر عیب و نقصی ک میبینید به بزرگی خودتون ببخشید چون تاهمین حد اطلاع دارم وجالب اینجاست که این خبر بااین ناقصیش خیلیارو معترض و ناراحت ساخته!!!!

سحر دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 21:34 http://sun.persianblog.sub.ir/

سلامممممممم.........خیلی ممنون از وب سایت خوبتون که فوق العاده عالیه....واقعا متشکرم....
9651

مرسی.نظر لطفتونه

خاموش دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:09 http://sky75.blogsky.com

نخواهد درسته

مهدی دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 18:08 http://spantman.blogsky.com

دوست عزیز همینکه دولت ایران به محاجرین افغان اجازه کار داده و توی ایران زندگی می کنن و کسی هم کاری بهشون نداره خودش می ارزه
نعمت صلح و بهره مندی از تحصیلات و همه این ها
ثانیا افراد فاقد مدرک که عذر بدتر از گناه هستند.

علیک سلام دوست گرامی.شما افغان نیستید که درد مهاجرین را درک کنید و کشورتان هر سیاستی را که اجرا کند تایید و تعریف میکنید.تقریبا 2ماه قبل وعده داده شد به مهاجرین که بچه های بیسواد افغان چه دارای مدرک چه فاقد مدرک در تمامی مدرسه های دولتی ایران ثبت نام شوند و این روزها که فصل ثبت نام و اسم نویسی بچهاست کجاست آن قول و وعده یی ک داده بود؟قطعا شما جای ما بودید چکار میکردید؟این تنها بخشی از دردمهاجرین در ایران است.چطور بااین وضعیت زندگی کنیم؟زندگی فقط بخور بخواب نیست ازخود شرایط دارد.آرزوی موفقیت میکنم برایتان.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.